Skötare

Hej! Under höstlovet nu v. 44  hade vi två Skötarkurser/träffar. Tack alla som kom! Saknar önskemål från många som vi hoppas vill fortsätta sköta. Det är roligt och ett bra sätt att lära känna en häst lite bättre och få nya kompisar i stallet!

Du behöver vara medlem, född 2012 eller tidigare och ha gått skötarkursen. (många gick hösten/vintern 2021/22)

Häst, box och utrustning ska skötas enligt kursens riktlinjer.

Tider : Må – To 14.30- 20.00 Fr : 14.30 – 18.00

Lördag: 09.00-16.30 Söndag: 12.30 -17.00

Anmäl önskemål och frågor till: This is a mailto link

Önska häst och dag / dagar.

Fler kurser, fortbildningskurser och roliga aktiviteter kommer att anordnas för alla som är/vill bli skötare.

Välkommen att bli skötare på en häst hos oss.

Uppdaterad: 25 JUN 2018 10:21