Lediga tjänster

Philippa fortsätter från april mot nya äventyr söder om stan. Därför letar vi nu efter en ny ridlärare !

Ridinstruktör sökes

Upplands Bro Ryttarförening söker nu ytterligare en ridinstruktör. Vi ligger i Bro och är en föreningsdriven ridskola med ca 500 ridande medlemmar per vecka. Vårt motto är att vara en ridskola i tiden, där alla får plats. Från knatte till tävlingsryttare.

Vi letar efter dig som är utbildad ridinstruktör och själv aktiv ryttare. Som person bör du tycka om människor i alla åldrar och ha ett driv i att utbilda inom hästkunskap och ridning på ridskola.  Samt givetvis älska hästar. Du kommer bli en del av ett roligt och rutinerat gäng som tillsammans bär på stor kunskap och erfarenhet inom ridskola och tävling.

Möjlighet till egen stallplats finns.

Denna tjänst är ca 25 % och förlagd till kvällstid. Möjlighet finns till mer tid, i form av stalltjänst och vissa helger. Lön enligt kollektivavtal. Har du eget går det bra att fakturera. I framtiden finns möjlighet till heltidstjänst.

Ring eller mejla för frågor och mer information. Ansökan sker per mejl med personligt brev och referenser.

Verksamhetschef
Åsa Torninger 073 762 56 54