Lediga tjänster

Ridinstruktör sökes

Är du intresserad av att följa med UBRF in i framtiden?

Upplands Bro Ryttarförening söker nu ytterligare en ridinstruktör. Vi ligger mellan Bro och Kungsängen och är en föreningsdriven ridskola med ca 500 ridande medlemmar per vecka. Vårt motto är att vara en ridskola där alla är välkomna, från knatte till tävlingsryttare.

Vi letar efter dig som är utbildad ridinstruktör och gärna själv aktiv ryttare eller kusk. Företrädesvis inom dressyr, fälttävlan eller körning. Som person bör du tycka om människor i alla åldrar och ha ett driv i att utbilda inom häst och ridning på ridskola. Du kommer bli en del av ett roligt och brokigt gäng som tillsammans bär på stor kunskap och erfarenhet inom ridskola och tävling.

Möjlighet till egen stallplats finns.

Denna tjänst är ca 25 % och förlagd till kvällstid. Möjlighet finns till mer tid, i form av stalltjänst och vissa helger. Lön enligt kollektivavtal.

Ring eller mejla för frågor och mer information.

Ansökan sker per mejl med personligt brev och referenser.

Verksamhetschef

Åsa Torninger 073 762 56 54