Påsken 2015

05 MAR 2015 15:27
Nu kan du anmäla dig till påsken alla aktiviter.
  • Skapad: 05 MAR 2015 15:27

Fredag 3:e april

Påskdressyr. Från märke II tom Lätt A. Du väljer själv om du vill rida Clear Round eller tävlingsklass. Se separat proposition samt anmälan på ridskolan. Domare: Marie Gennert-Lundström.

Lördag 4:e april

Här kan du boka privatlektioner för Camilla Hinas-Gradin. Från 9.00–14.00. Du kan rida ensam 30 min eller två 45 min. Du skrittar före och efter. Dressyr eller markarbete med enkel hoppning. Pris per person 470: - Du anmäler dig via sms till Camilla 073 998 92 92.

Söndag 5:e april

Dressyrkurs med sitsträning. Från grupp: 3.  10.00–11.30, teori & ridning. Pris jun: 306: - senior 378: - Anmäl via inloggningen eller på ridskolan. Ridlärare: Tina Olsson. Privatlektioner. 12.00-15.00. Ridlärare: Tina Olsson Bokas direkt på ridskolan!

Måndag 6:e april

Påskhoppet. Från 0,40 m till 0,80 m. Se separat proposition samt anmälan på ridskolan.

Ansvarig och domare: Elisabet Zillén.

Tisdag 7:e april

Kompisridning” ponny (häst). Anmäl och ta med dig en kompis som vill prova på att rida. Ni hjälps åt att göra iordning hästen, sedan rider ni ca 30 min lektion var. Du leder din ovana kompis.  Lägsta ålder 10 år i år och du som redan rider bör kunna trava utan ledare. Självklart får du vara mer van!  Samling 14.30. Ridning 15.00–16.00. Anmälan på telefon 08-582 466 35 eller på kontoret.    OBS! Kontant betalning 100 kronor för båda! Ridlärare: Agneta Dahllöf och Elisabet Zillén

Fredag 10:e april

Hoppkurs, från grupp 3. Samling 10.00. Rida 10.30–11.30. Pris jun: 306: - Sen: 378: -                      Anmäl via inloggningen eller på ridskolan. Ridlärare: Marie Gennert-Lundström.

Vecka 15, tisdag 7:e april -söndag 12:e april har vi ordinarier ridlektioner som vanligt.