Markarbete / Hoppkurs för Katarina Bonde

25 SEP 2014 20:36
Katarina Bonde som varit här några gånger och haft både träningar, teori och clinic kommer hit söndagen 19 /10 och har grupper för ridskoleryttare både på häst och ponny, samt privatekipage. Vi börjar på morgonen, troligtvis 1:a gruppen kl.9.30.
  • Skapad: 25 SEP 2014 20:36

Fokus på ryttarens sits, position, balans, samspel / kommunikation med hästen, markarbete samt hoppning.

För att vara med bör du rida i minst Grupp 3-4 eller hoppgrupp. Prata med din ridlärare om du undrar något. Ni är ca 6 st i varje grupp och rider 75 minuter.

Kostnad:  Ridskoleryttare junior 550:- , senior 625:- och privatekipage 450:-. (  + ridhusavgift 80:- om du ej har ridhuskort ) Avgiften faktureras i efterhand.

Anmälan på ridskolans kontor på telefontid, telefonsvarare eller mail This is a mailto link.

Välkommen med din anmälan eller håll utkik efter tider när det närmar sig och kom och titta!