Följ sidan "Extra kurser/ aktiviteter"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Extra kurser/ aktiviteter

Grönt kort-kurs 2018

Kurs för juniorer upp till 18 år, vuxna välkomna att gå hela kursen men ni kan ev bara göra praktiska och teoretiska prov. För att tävla klubbtävling / ridskoletävling behöver du inte Grönt kort. För Ponny- och Sthlmcupen rekommenderar vi att du har det. Om du ska tävla Lokaltävling måste du ha Grönt kort from det år du fyller 14 år, ok att ta from 13 år.

Start lördag 20/1 kl. 14-17.00. OBS vi har flyttat fram en vecka!  Fortsätter sedan 27/1,  och  3/2 samma tid. Obligatorisk närvaro på alla tillfällen. I kursavgiften ingår bok, annat kursmaterial samt registreringsavgift.

Kursavgift 500:- för medlem i Ubrf. Ej medlem betalar 700:- och då ingår medlemsavgift 2018. Vuxen medlem som bara gör prov betalar 300:-. Ni blir fakturerade.

Anmäl på mail elisabet@ubrf.se dit ni även kan skicka frågor eller tel 08-582 466 35.

Välkomna!

Inga nyheter är skapade