Välkomna till årets första Privatsektionsmöte!

09 APR 2015 17:27
Vi börjar kvällen med ett privatsektionmöte där vi kommer att presentera ett förslag på en föreläsningsserie som vänder sig till dig som ryttare och är med i privatsektionen. Därefter kommer Lotta Wanning att ge oss ett smakprov på mentalträning.
  • Uppdaterad: 08 JUN 2016 06:04

Under kvällen kommer Lotta att presentera vad idrottspsykologi är och olika metoder och verktyg som du kan välja att arbeta med om du har viljan och är villig. Lotta kommer att presentera ett förslag på upplägg för en fortsättning för de som vill.

Du kan läsa mer om Lotta på https://www.facebook.com/Stigbygeln

Vi kommer också välja en sektionsstyrelse, bestående av ordförande och 2-4 övriga ledamöter under mötet.

Datum: 4 maj

Tid: 19.00

Plats: Teorirummet på Upplands-Bro Ryttarförening (ridskolan)

Pris: 0 kr