Som det såg ut förr, idag får man inget kort i handen.

GRÖNT KORT-KURS 2015

06 JAN 2015 20:38
Nu kör vi igång ”Grönt kort-kursen” för juniorer upp tom 18 år. ( vuxna välkomna men ni kan gå en kortare kurs eller bara avlägga prov ) From det året du fyller 13 år Ok att ta ”eget”, from 14 år obligatoriskt med eget ( födda 2001 ).
  • Skapad: 06 JAN 2015 20:38

Start  Lördag  17  januari  kl. 14.00 - 17.00sen fortsätter vi på lördagar 24/1, 31/1, 7/2 och 14/2.

Obligatorisk närvaro på alla tillfällen. Giltig frånvaro kan eventuellt tas igen med uppgifter att lösa hemma.

I kursavgiften ingår en bok, annat material samt registreringsavgift för Grönt kort.

Kursavgift: 500:- för medlem i Ubrf. Ej medlem betalar 700:-  ( = ingår medl.avgift  junior 2015 ) Ni blir fakturerade i efterhand.

Gå in på www.ridsport.se och läs om Grönt Kort före första kurstillfället. Ni kan även hämta kursbok före kursstart.

Anmäl på anslagstavlan på Ridskolan eller på mail This is a mailto link dit ni även kan skicka andra frågor.

Kursledare: Elisabet Zillén, Lena Erdhage mfl.

Välkomna!