Vi påminner lite om att visa hänsyn och vara rädda om varandra

27 AUG 2020 15:45
Vi vill vänligen påminna om att det inte är tillåtet att lägga ut filmer på tex instagram och facebook , där det förekommer andra personer än du själv. Om ej dessa har godkänt det.
  • Skapad: 27 AUG 2020 15:45

Så om du blir filmad när du rider och sen lägger ut filmen så måste alla som förekommer i filmen godkänna det, även ridläraren.

I samma veva kommer också en påminnelse angående Covid 19 . Fortsatta försiktighetsåtgärder gäller fortfarande. För allas hälsa.

¤ Endast en medföljare per elev till ridskolan.

¤ Håll god handhygien och tvätta händerna eller använd handsprit.

¤ Låt ridläraren pricka av dig i listan. Undvik trängsel. Håll avstånd i receptionen och sadelkammaren.

¤ Häng inte i stallet i onödan, kom för att sköta och rida.

Vi ser alla fram emot framtida riktiga stallhäng!

Tack för visad hänsyn!

Personalen / UBRF