Vill du börja rida?

29 OKT 2020 12:37
  • Skapad: 29 OKT 2020 12:37

Om du är barn eller ungdom med viss ridvana kan vi ha plats hos oss. På eftermiddagarna samt på helgen kan vi ha ströplatser för dig som rider ponny och kan skritta, trava samt galoppera lite. Vi erbjuder välutbildad och mycket erfaren personal. Du har fast plats i en grupp och skulle du inte kunna ett pass har du möjlighet att försöka byta eller sälja din lektion.

För dig som är vuxen och rider häst kan det finnas lediga platser på vår Drop-In ridning samt förmiddagsgrupperna: måndag, onsdag och fredag.

Vill du veta mer så kontakta oss på This is a mailto link eller ring 0858246635 på telefontiden 12.30-13.30 på vardagar. Du kan även hitta mycket information på vår hemsida www.ubrf.se

Varmt välkomna!