Vill du bli skötare?

08 SEP 2021 10:48
Vi startar upp skötarsystemet under hösten 2021 . För att bli skötare på en häst eller ponny ska du minst fylla 10 år under 2021. Du måste även ha gått våran grundläggande skötarkurs.
  • Skapad: 08 SEP 2021 10:48

Både vuxna, barn och ungdomar är välkomna att gå kursen och bli skötare. En ridlärare tillsammans med en ungdomsledare går igenom vad det innebär att vara skötare, vad man ansvarar för och hur man utför alla moment.

Anmäler sig gör man via min ridskola, rider man inte lektion och vill bli skötare ändå så anmäl till This is a mailto link

Vilken häst och vilken dag man önskar sköta på kan man anmäla till de ridlärare och ungdomsledare som håller i kurserna.

Man kan sköta en häst max 3 ggr i veckan till att börja med . Man kan även sköta fler olika hästar om de ej är upptagna.

Välkommen tillbaka till stallet såsom det ska vara !

Hälsningar Ridlärarna & Ungdomssektionen

E-post: Adressen Gömd