Uppdatering. Anläggningen är åter öppen.

05 OKT 2020 16:18
Vi hade en milt hästvirus som drabbade två ponnyer. I samråd med veterinär kan vi nu öppna anläggningen.
  • Uppdaterad: 05 OKT 2020 16:18

Om du är i flera stall så byter du självklart ändå kläder och utrustning mellan stallen. Det är en bra vana att alltid göra så för att minimera eventuell smittspridning.

Vi vill även påminna om att vi delar på tiden i stallet med tanke på Covid-19. När du rider får du vara här högst en timme innan och 30 minuter efter. Sköter du så får du vara här en timme. Tänk på att hålla avstånd och stanna hemma vid minsta symptom. Det är så tråkigt men fortsätt att visa hänsyn och var rädda om varandra. Vi får drömma om tiden som kommer när vi kan hänga i stallet utan restriktioner.