Kan du hjälpa till att tömma gamla stallet?

28 MAJ 2020 16:32
Under sommaren skall det gamla stallet rivas. Därför måste vi tömma det på allt som är löst. Vissa saker går att sälja men mycket måste slängas. Därför kommer det ställas upp en container fredag 5/6 och finnas på plats under en vecka.
  • Skapad: 28 MAJ 2020 16:32

För att tömma stallet behöver vi ett antal frivilliga krafter som hjälper till. Det finns både stort och smått, så alla äver 18 år kan hjälpa till. Är vi flera så blir det ju dessutom lättare för varje person.

Till att börja med så jobbar vi lördag 6/6 och söndag 7/6 med start klockan 10:00. Vill man komma senare eller bara vara med en stund av dagen går ju det också bra.

Klä dig i oömma kläder.

Maila till Åsa på This is a mailto link och ange när du kan vara med och hjälpa till.

UBRF bjuder på fika hos Café Cavallo under dagen.

I övrigt tänk på följande:

¤ Kom inte om du eller någon i din närhet är det minsta sjuk (i enlighet med Folkhälsomyndighetens rekommendationer)

¤ Inget handhälsande.

¤ Minsta avstånd mellan deltagare på 2 meter.

¤ Riskgrupper håller sig hemma.

Hoppas att vi ses // Styrelsen UBRF