Som det såg ut förr, idag får man inget kort i handen.

Grönt kort för ungdomar

26 FEB 2020 15:24
  • Skapad: 26 FEB 2020 15:24

GRÖNT KORT-KURS 2020

Nu kör Upplands-Bro Ryttarförening  igång en”Grönt kort-kurs” för juniorer upp tom 18 år. (vuxna också välkomna att vara med ). För att tävla på klubbtävling / ridskoletävling behöver du inte ha Grönt kort. För Ponny-/Stockholmscupen rekommenderar vi att du har det. Om du ska tävla Lokaltävling måste du ha Grönt kort from det året du fyller 14 år, ok att ta from 13 år.

Start  Söndag 8/3  Kl. 13.00-16.00  sen fortsätter vi prel. på lördagar 14/3 och 21/3 kl. 14.00-17.00 (reservdatum 28/3 eller ev annat provdatum)

Obligatorisk närvaro på alla tillfällen. Giltig frånvaro kan eventuellt tas igen med uppgifter att lösa hemma.

I kursavgiften ingår en bok (135:-), annat material samt registreringsavgift för Grönt kort (100:-)

Kursavgift: 600:- för medlem i Ubrf. Ej medlem betalar 800:-  ( = ingår medlemsavgift  junior 2020 ) Ni blir fakturerade i efterhand.

Gå gärna in på www.ridsport.se och läs om Grönt Kort samt hämta din bok  före första kurstillfället.

Anmäl på mail This is a mailto link dit ni även kan skicka frågor eller på telefon 08-582 466 35.

Kursledare: Elisabet Zillèn ( ev ngn mer)

Minst 5 anmälda för att kursen ska bli av.

Välkomna!