Foto: Viktor Dahllof

Betesläpp 2022

14 JUN 2022 18:35
Vi släpper hästarna på sommarbetet vid Hällkana onsdag 22 juni.
  • Uppdaterad: 14 JUN 2022 18:35

Efter två år då vi inte kunde ha publik på grund av pandemin. Nu kan du äntligen åter få njuta live, när vi släpper hästarna på deras välförtjänta bete.

Vi rider från ridskolan vid 18.00 och släpper hästarna när vi kommer fram. I år har vi många hästar och flera som aldrig varit med tidigare. För allas säkerhet ber vi dig att komma i mycket god tid. Stå på plats senast 18.45 så vi kan få gå säkert på vägen. Det är bättre att du får vänta på oss än att vi ska kryssa mellan barnvagnar, cyklar och mormor med käpp. Hundar får INTE komma med.

Varmt välkomna!

E-post: Adressen Gömd