Årsmöte 2021

13 FEB 2021 19:42
I enlighet med paragraf 13 i våra stadgar meddelar styrelsen att årets årsmöte blir ett digitalt möte Söndagen 14 Mars klockan 10.00. Mer information om hur det kommer gå till kommer närmare mötet.
  • Uppdaterad: 13 FEB 2021 19:42

§ 13 Årsmöte

Årsmöte skall äga rum senast den sista mars. Förhandsmeddelande om tid och plats för mötet skall utfärdas minst en månad i förväg på sätt som styrelsen bestämmer.Kallelse till årsmöte utfärdas minst 10 dagar i förväg på sätt som styrelsen beslutar. Förslag (motion) från enskild medlem att tas upp till behandling på årsmötet skall skriftligen vara styrelsen tillhanda senast tre veckor före årsmötet. Verksamhets-och förvaltningsberättelser, revisorernas berättelse, styrelsens förslag och inkomna motioner skall finnas tillgängliga för medlemmarna senast en vecka före årsmötet. I kallelsen skall anges var dessa handlingar finns tillgängliga. Årsmötet är beslutsfört med det antal röstberättigade medlemmar som infunnit.

Motioner kan skickas till: This is a mailto link