Sommarkurser 2020

04 JUN 2020 18:23
Du kan anmäla dig från och med söndagen den 7 juni. Enklast anmäler du själv via inloggningen på hemsidan. Nybörjarkursen för vuxna ringer eller mejlar du in anmälan.
  • Skapad: 04 JUN 2020 18:23

Lördag 25/7-Måndag 27/7

Igångsättning, du hjälper till att sköta stall, hästar och rida igång hästarna. Gratis. Från grupp 3 ungdom och grupp 2 vuxen, 7–13 eller 12–18.

Tisdag 28/7-torsdag 30/7

Intensivkurs för vuxna nybörjare, Fm, 28/7, heldag 29/7 samt fm 30/7, max 10 deltagare. Ridning, hästskötsel och teori. Ta med matsäck. Pris: 2250: - inklusive medlemsavgift.  Ring eller mejla för anmälan.

Tisdag 28/7-fredag 31/7

Ridläger barn, grupp 1–3. Första dagen rider vi ett pass, de följande två dagarna 2 pass/dag, Sista dagen ett pass. Fika ingår varje dag, lunch på onsdag och torsdag. Tid: dag 1 och 4 13.00-16.30. Dag 2–3 09.00-16.30. Pris: 2450: -

Fredag 31/7

Dressyrkurs från grupp 3 häst + ponny, e.m./ kväll. Max 9 per grupp, 1 timme. Fika med smörgås och ridteori ingår. Pris: jun 380: - Sen: 485: - Lärare: Marie Gennert-Lundström.

Lördag 1/8

Markarbetskurs häst/ponny, fm/em. Max 9 deltagare/grupp 60 min. Fika med smörgås och teori ingår.  Pris: jun 380: - Sen: 485: - Lärare: Åsa Torninger.

Måndag 3/8 Höstterminen startar!