video-1543779221.mp4

Vi startar en grupp med Working Equitation.

06 DEC 2018 12:50
Till vårterminen startar vi en grupp för dig som vill träna WE. Det bygger på samma princip som hopp- och dressyrgrupperna. Du rider minst en gång i vanlig ridgrupp och vill dessutom förkovra dig i WE.
  • Uppdaterad: 06 DEC 2018 12:50

Gruppen är varann vecka och ojämna söndagar, kl 11.00-12.00. Start 20/1. Samling 10.30 för att bygga bana och sedan plockar man bort banan i slutet av passet. Du rider i lägst grupp 2, är vuxen eller ungdom. Om ni är många som är intresserade av en plats i gruppen så har ni som tränat för Ulrika Pernler förtur. Pris: 321:-junior och 396:- senior. Lärare är Tina Olsson.

Intresserad? Kontakta ridskolan på telefontiden eller via mejl till This is a mailto link.

E-post: Adressen Gömd