Vill du eller ditt barn börja rida hos oss?

14 SEP 2016 11:55
Det är väldigt glädjande att det är så stort intresse av att få rida hos oss.
  • Uppdaterad: 14 SEP 2016 16:31

Det bästa är om du direkt kontaktar Elisabet Zillen via mejl om du vill börja hos oss, This is a mailto link. Elisabet har hand om ridgrupperna och arbetar fortlöpande med att försöka bereda plats för så många intresserade som det bara är möjligt. Annars ringer du på vår telefontid vardagar 12.30-13.30 samt tisdagar 16.30-17.30, 08-58246635.

Det kan tyvärr bli lite väntetid för att få en plats men förhoppningsvis kan vi senast i samband med att nya stallet står klart växa.

Ett tips för dig vuxna ryttare är att prova någon av våra förmiddagsgrupper, där det fortfarande finns några lediga ströplatser:

• Måndag 7.00, ca grupp 3-4 för Carin.
  • Onsdag 11.30-12.30, vår pensionärsgrupp för Tina.
  • Fredag. 9.00-10.00, grupp 4 för Marie.

Kontakta oss så berättar vi mer.

Varmt välkomna!

E-post: Adressen Gömd