Vad ska vår nya ridanläggning heta?

29 SEP 2016 14:52
Lämna ditt förslag senast 31 oktober 2016.
  • Uppdaterad: 29 SEP 2016 15:32

Vi saknar ju namn på vår anläggning. Prästtorp heter även ett grannstall (från början var allt samma gård) så det namnet har vi inte använt på flera år. I samband med "första spadtaget" mm användes vår fastighetsbeteckning Aspvik i tidningarna. Det kan leda till missförstånd eftersom det finns en ridanläggning med det namnet. Vår adress är Husbyvägen men det finns även ett stall som heter stall Husby.

Om du har ett bra/fyndigt namn som passar för vår nya moderna anläggning så skicka ditt förslag med motivering till This is a mailto link. Vår styrelse lämnar de bästa förslagen till kommunen som får bestämma nytt namn.

Om ditt förslag skulle bli antaget vinner du en privatlektion. Skicka ditt förslag senast 31 oktober.

E-post: Adressen Gömd