Träning inför tävling

18 SEP 2018 15:04
Efter önskemål från er elever kan du nu få hjälp att kliva upp en klass i dressyren. Söndagen den 21:a oktober kan du få tips av Ridlärare och C-tränare Anna Westlund-Tholander.
  • Uppdaterad: 18 SEP 2018 15:04

Man rider i grupper om tre och tre. Du går ner 15 minuter innan passet och värmer i skritt och lite trav. Skrittar efter lektionen.

För dig som rider i lägst grupp 4 och har kanske har tävlat några gånger. Det finns grupper för dig som vill börja tävla LB (13.00, 13.45 0ch 14.30) och en grupp (15.15) för dig som vill vidare till LA.

Du kan rida både ponny eller häst. Pris: 510: - Faktureras i efterhand. Du kan anmäla dig från och med den 26/9.

E-post: Adressen Gömd