Träning för Katarina Bonde 8/10

13 SEP 2017 11:15
För dig som vill träna extra till exempel inför KM i hoppning eller årets Ponny-/Stockholmscups matcher.
  • Skapad: 13 SEP 2017 11:15

Första gruppen börjar rida 10.00 och sedan har vi tre eller fyra grupper beroende på intresse. Du kan anmäla dig via kundinloggningen from fredag 15/9.

Fokus på ryttarens sits, position, balans samt samspel/kommunikation med hästen.

För att vara med bör du rida minst i Grupp 3-4 eller hoppgrupp. Prata med din ridlärare om du undrar något. Ni är max 5 i varje grupp och rider 1 1/4 timme.

Pris: junior 600:-, senior 700:- och privatekipage 450:- (+ridhusavgift 80:- om du inte har ridhuskort). Du faktureras i efterhand.

Varmt välkomna!

E-post: Adressen Gömd