Programträningar i dressyr.

15 MAR 2017 15:46
Vi kan nu erbjuda två tillfällen för dig som vill få hjälp med att rida dressyrprogram. Bra tillfällen för dig som ska vara med på påskdressyren eller tex vill vara med i Ponny/Sthlms cuperna till hösten.
  • Uppdaterad: 15 MAR 2017 16:46

Söndag 9/4 kan du träna att rida program för C-tränare Charlotte Frisch. Du rider fram en stund innan och har sedan 20 minuter när du enskilt tränar program med Charlotte. Efter ritten skrittar du av din häst. LC:1; LB:1 eller LA:1. Max 15 ridskole-ekipage. Pris: 400:-

Därefter finns det utrymme för privatekipage att träna inför allsvenskan. Först gemensam teori 30 minuter och sedan programträning enligt ovan, LB:1. Max 6 privatekipage. Pris 275:- (+80:- i ridhusavgift om du inte har ridhuskort).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Söndag 7 maj kan du träna att rida program för dressyrdomare Marie Svedin. Du rider fram en stund innan. Du rider upp programmet, Marie ger sina synpunkter på ritten och sedan får du chansen att rida programmet en gång till. Även här har du ca 20 minuter enskilt med Marie. Efter ritten skrittar du av din häst.  Du väljer själv ett valfritt kortbaneprogram; LC-LA. Max 10 ekipage. Pris: ridskolehäst 300:- , privat 200:- (+80:- i ridhusavgift om du inte har ridhuskort).

Vi fakturar träningen i efterhand. Välkommen med din anmälan from onsdagen den 22:e mars. Du kan anmäla dig via kundinloggningen på hemsidan eller kontaktar oss på telefontiden.

Foto: Från Charlotte Frisch BY HORSE

E-post: Adressen Gömd