Påsken 2017

08 MAR 2017 16:08
Vecka 15, måndag den 10:e april – torsdag 13:e april har vi ordinarier ridlektioner som vanligt.
De röda dagarna har vi olika aktiviteter, se nedan.
  • Skapad: 08 MAR 2017 16:08

Du kan börja anmäla dig från och med måndag 20:e mars.

Fredag 14:e april.

Påskdressyr. Från märke II tom Lätt A. Du väljer själv om du vill rida Clear Round eller tävlingsklass. Se separat proposition samt anmälan på ridskolan. Domare: Marie Gennert-Lundström.

Lördag 15:e april

Här kan du boka privatlektioner för Camilla Hinas-Gradin. Från 9.00–13.00. Du kan rida ensam 30 min eller två 45 min. Du skrittar före och efter. Dressyr eller markarbete med enkel hoppning. Pris per person 495: - Du anmäler dig via sms till Camilla 073 998 92 92 from 20:e mars.

Äggsafari med Ungdomssektionen. Mer info kommer på deras anslagstavla samt under fliken Ungdomssektionen på hemsidan.

Söndag 16:e april

Igenridning som vanligt. Du har även möjlighet att boka privatlektion. Anmäl via kundinloggningen på hemsidan. Ansvarig: Tina

Måndag 17:e april

Påskhoppet. 1:a start kl 10.00. Från 0,40 m till 0,80 m. Se separat proposition samt anmälan på ridskolan. Ansvarig och domare: Elisabet Zillén.

Under vecka 15 kan du boka extraridning i mån av plats

E-post: Adressen Gömd