Nu är boxinredningen på plats!

21 APR 2017 16:18
Från och med maj så inför jag totalt godisförbud för våra hästar.
  • Skapad: 21 APR 2017 16:18

Det nya stallet närmar sig färdigt i racerfart. Nu är boxinredningen monterad. Hästarna kommer att kunna stå med huvudena ut i stallgången. Vi vill gärna att alla hästarna ska kunna göra det för att öka deras välmående och trivsel. Därför inför jag nu totalt godisförbud från och med maj månad. Detta för att undvika att hästarna tigger och kan nafsa besökare. Du får inte ge något godis varken i stall eller ridhus. Det enda undantaget är nyplockat gräs som du lägger lite diskret i boxen, undvik handmatning. Stort tack för din förståelse.

Agneta

E-post: Adressen Gömd