Kurs för vuxna nybörjare.

22 FEB 2017 11:35
Prova-på-kurs för vuxna nybörjare söndagen den 26/3.
  • Skapad: 22 FEB 2017 11:35

När: Söndagen den 26:e mars.

Vad: Du får lära dig lite grunder i hästskötsel, klä på och av utrustning samt rida. Man jobbar två och två med en häst och hjälps åt.

Tid: 12.30–15.30.

Klädsel: Flera lager med tanke på väderlek, det kan vara kyligt i stallet. Mjuka, inte hala byxor. Sko, stövel med en markerad klack. Smidiga handskar med bra grepp. Hjälm och väst kan du låna.

Minimiålder: 16 år, kursen är i första hand för dig som är vuxen. Max 12 deltagare.

Viktgräns: För att våra hästar ska må bra har vi en viktgräns för dig ryttare inkl. kläder, hjälm mm på 90 kg.

Pris: Junior: 550: - Senior: 750: - I kursavgiften ingår medlemskap i föreningen för 2017:-  Du betalar med Swish eller kort när du kommer till ridskolan på kursdagen.

Lärare: Agneta Dahllöf

Anmäla: Mejla This is a mailto link eller ring på vår telefontid vardagar 12.30–13.30 på 08 582 466 35.

Välkommen!

E-post: Adressen Gömd