Höstovet 2018

18 SEP 2018 15:17
Snart är det höstlov och vi har ridning som vanligt hela veckan men även lite extra-aktiviteter. Välkommen till oss!
  • Uppdaterad: 18 SEP 2018 15:17

Höstlovet vecka 44 2018

Vi har ridlektioner som vanligt under hela höstlovet, vecka 44. Självklart kan du bara komma till stallet och ”hänga”.

Passa på att boka upp dig på extraridning, många reser bort och det kan finnas lediga platser i en grupp du vill rida i.

Det kan gå att boka privatlektioner dagtid, prata med den du vill rida för och se om ni kan hitta en tid.

Tisdagen den 30/10

Kom till ridskolan, mellan 15.00-16.00 har vi hästskötsel; borstar, friserar och myser med hästarna. Gratis. Välkomna Elisabet och Agneta

Onsdagen den 31/10

Ungdomssektionen har teorikurs med inriktning utrustning och häst vid tävling. Pris:10: - Mer info kommer.

Torsdag 1/11

Hoppkurs ponny, 13.00-ca 14.00, från grupp 2. Lärare Elisabet. Pris: junior: 321: - senior: 396: -

Fredag 2/11

Dressyrkurs, ponny och häst, 11.30–12.30, från grupp 3. Lärare Marie. Pris: junior: 321: - senior: 396: -

Söndag 4/11

Halloweendressyr, mer info kommer.

Stockholmscupen i dressyr borta mot Farsta.

Vi släpper anmälningarna till ridkurserna onsdagen den 26/9. Övrigt får du hålla lite utkik efter. Välkomna!

E-post: Adressen Gömd