Hoppträning för B-tränare Katarina Bonde

22 AUG 2019 14:29
Söndagen den 8.e september på eftermiddagen kommer vi ha ännu en av de populära träningarna för Katarina. Du kan anmäla dig från och med måndag 26/8.
  • Skapad: 22 AUG 2019 14:29

Passet har fokus på ryttarnes sits, position, balans, samspel/kommunikation med hästen, lite markarbete och såklart hoppning.

För att vara med bör du rida i minst grupp 3-4 eller hoppgrupp. Prata med din ridlärare om du undrar något. Ni är 5 i varje grupp och rider 75 minuter per träningspass. Ni hjälps åt att bygga och ta bort hindren. Pris: junior 600:-, senior 700:-, och privatekipage 500:- (+ 80:- om du inte har ridhuskort). Faktureras i efterhand.

Katarina vill ha fulla grupper. Vi tar oss rätten att ändra och eventuellt  ta bort någon grupp om inte alla platser blir bokade. Du anmäler som vanligt via kundinloggningen på hemsidan eller ringer på telefontiden. Läs nogrannt på beskrivningen så du anmäler dig i rätt grupp.

E-post: Adressen Gömd