Hoppträning för B-tränare Katarina Bonde

21 FEB 2018 13:06
Söndagen den 25:e mars kommer Katarina hit och har sin uppskattade träning.
  • Skapad: 21 FEB 2018 13:06

Passet har fokus på ryttarens sits, position, balans, samspel/kommunikation med hästen, lite markarbete samt hoppning.                                                                                                                                                               För För att vara med bör du rida i minst Grupp 3-4 eller hoppgrupp. Prata med din ridlärare om du undrar något. Ni är 5 varje grupp och rider 75 minuter för att få ett träningspass. Pris: junior: 600: - senior 700: - och privatekipage 450: - (+ridhusavgift 80: - om du inte har ridhuskort). Faktureras i efterhand.

OBS! Katarina vill ha fulla grupper. Vi tar oss rätten att ändra och eventuellt ta bort någon grupp om inte alla platser blir bokade.

Du kan anmäla dig from måndag 26/2.

E-post: Adressen Gömd