Häst & Ryttare

17 FEB 2017 11:43
Vi lyckades inte helt den här gången.
  • Uppdaterad: 18 FEB 2017 13:01

Carin och jag här kämpat med att få rykande färskt medlemsregister hos Idrottonline så att exakt rätt personer ska få medlemstidningen Häst & Ryttare. Det var för oss ganska krångligt att få det rätt, så tyvärr hann tidningsdistrbutören hämta adresserna innan allt var på plats.

Vi är ledsna att vi inte hann i tid, men förhoppningsvis får vi ett antal extra nummer nästa vecka till ridskolan. Jag läser mitt exemplar lite snabbt och tar med hit, kanske fler som kan göra samma sak? Hämta din tidning på ridskolan nästa vecka. Så blir du utan den här gången så kommer den hem till nästa gång den 26:e maj.

Jag ber så mycket om ursäkt/ Agneta Dahllöf

E-post: Adressen Gömd