Första spadtaget

23 AUG 2016 12:50
Nu är det dags att inleda arbetet med att uppföra det nya stallet i Aspvik. Ett symboliskt första spadtag tas torsdagen den 25 augusti klockan 13.00, välkommen!
  • Skapad: 23 AUG 2016 12:50

Upplands-Bro kommun uppför ett nytt och modernt stall vid ridanläggningen i Aspvik i samarbete med Upplands-Bro Ryttarförening. Stallet, med 48 nya hästboxar, beräknas stå klart för inflyttning efter hästarnas sommarbete 2017. Det uppförs av NOVAB AB till en kostnad av ca 21 miljoner kronor.

Ett symboliskt första spadtag tas av Kultur- och fritidsnämndens ordförande Andrée Wright (MP) och vice ordförande Naser Vukovic (S) klockan 13.00 den 25 augusti.

Adress: Husbyvägen 1, mellan Kungsängen och Bro.

Välkomna!

Från Upplands-Bro Kommuns hemsida.

E-post: Adressen Gömd