Extra igenridning

11 MAJ 2017 12:51
Söndagen den 4 juni lägger vi in några extra igenridningar.
  • Skapad: 11 MAJ 2017 12:51

Till att börja med vill vi påminna att du INTE är garanterad att kunna rida igen de gånger du avbeställer. Du är bara garanterad din ordinarie plats, om det går får du rida igen som en extra service.

Om du ska resa bort kan du rida igen i förväg. Du kan också låta en likvärdig ersättare rida för dig. Avbeställd lektion från sista ridveckan på terminen kan ridas igen första månaden på nästa termin.

För att underlätta planeringen och fördela arbetet bättre för hästarna kommer igenridning endast att ske på extra insatta lektionstider på söndagar. Vi har stående tider med Tina som instruktör.

Det finns även möjlighet att rida igen på ströplatser måndagar 7.00–8.00 (minst nivå 3), onsdagar 11.30-12.30 (minst nivå 3), fredagar 9.00-10.00 (minst nivå 4). Ring gärna och boka på telefontid.

* Ponny Knattegrupper – rider igen på ledlektioner söndagar.

* Ponny från grupp Minior - grupp 2 - fasta tider varannan söndag. Förälder följer med och vid behov hjälper till.

* Ponny grupp 3 och 4 - fasta tider varannan söndag.

* Häst från grupp 1 – fasta tider varannan söndag.

Söndag 4 juni har vi nu några extra igenridningar. Lärare: Agneta. Du får börja anmäla dig från 22/5

Grupp: 4-5 Rider 11.00–12.00 Var här 10.20 för att gemensamt hämta hästarna i hagen.

Grupp: 1-3 Rider 12.00–13.00 Var i god tid.

Ponny: 1-2 Rider 14.00–14.45 Samling 13.30 för att göra i ordning din ponny.

Ponny: M+ Rider 14.45–15.30 Var i god tid.

Du får börja anmäla dig från 22/5. Välkomna!

E-post: Adressen Gömd