Banhoppningsträning

04 DEC 2018 16:16
Söndagen den 16:e december har vi en hemmamatch i ponnycupen. Det står redan en bana byggd i ridhuset så vi passar på att använda den lite till. Träning för dig som rider häst och lägst från grupp 2. Rådgör med din ridlärare innan anmälan.
  • Skapad: 04 DEC 2018 16:16

Vi har ett tillfälle för dig som vill träna på att hoppa bana under tävlingslika former. Bra träning inför tex Maskeradhoppningen 31/12. Ridning ca 11.30-12.30 och därefter ska banan plockas bort. Du som ryttare behöver antingen träna på en trygg häst på lite lägre höjd eller så är du lite vanare ryttare som vill träna att hoppa på våra lite yngre hästar.

Pris; junior: 321:- Senior: 396:-  Lärare: Rebecka Haendler

Anmälan from 6/12 via hemsidan eller ring på telefontiden.

E-post: Adressen Gömd