Vill du rida mer i höst eller behöver byta tid?

20 MAJ 2015 17:55
Veckorna rusar fram till hästarnas semester onsdagen den 17:e juni. Nästan lika snabbt kommer hösterminen som startar onsdagen den 5:e augusti.
  • Skapad: 20 MAJ 2015 17:55

Om du funderar på att rida fler gånger i veckan eller kanske byta grupp till hösten så är det nu dags att meddela oss. Rådfråga din ridlärare, ring 08-582 466 35 på telefontiden eller mejla This is a mailto link Vi hjälper dig gärna tillrätta. I början av juni skickar vi ut fakturan inför höstterminen (samma rid-pris som nu!) och då är det skönt om vi kan skicka rätt.

Apropå fakturor så har vi tidigare haft stora problem vid utskicken och hoppas att de problemen nu är helt åtgärdade. Du vet väl att du alltid kan kolla dina fakturor via kundinloggningen på hemsidan (blå fyrkantenen upp till höger).  Där kan du även avbeställa och sätta upp dig på kurser.