Vill du hjälpa till som funktionär på vårens tävlingar?

08 APR 2014 10:47
Att vara medlem i UBRF innebär att man kan vara funktionär på våra tävlingar. Att vara funktionär är ett spännande sätt att komma nära inpå tävlingsekipagen men även ta del av den trevliga gemenskapen på ridskolan. Du behöver inga förkunskaper, det finns alltid kunnig personal på plats.
Alla insatser är lika värdefulla och tänkt på att om alla hjälps åt blir det mindre jobb för var och en och dessutom mycket roligare och vi får en bättre tävling.
Skriv upp dig på listorna på anslagstavlan i entrén. Mitt emot dörren till kontoret.
Datum för vårens tävlingar är 9 maj, 18 maj samt 15 juni.

Frågor mailas till This is a mailto link eller besvaras av Elisabet Domberg, Lena Erdhage eller Dordi Rasmusson på plats i stallet.

Välkommen med din anmälan !
  • Skapad: 08 APR 2014 10:47

Skribent: Lina Berglund