Vill du driva kafé hos oss?

14 NOV 2013 22:26
Är du vår nya partner?
Vill du driva kafé i vår lokal?
  • Uppdaterad: 14 NOV 2013 22:51

Vi söker dig som gillar att träffa människor, gillar mat och bakning, är driftig och vill utveckla din verksamhet i vår kafeterialokal.

Du behöver ha tillstånd för att hantera livsmedel och får möjlighet att i stor omfattning styra din kafé verksamhet så som du önskar så länge det går i linje med föreningens värderingar.

Vi har lokal för kafé samt möjlighet till extra utrymme för shop, massage, kontor eller vad du tycker passar bra samt att vi har ett kundunderlag som du naturligtvis kan vidareutveckla.

Föreningen är Upplands-Bro Ryttarförening och vi driver ridskola mellan Kungsängen och Bro. Läs gärna mer om oss på ubrf.se.

Intresserad?

Hör av dig snarast till ordförande Maria Brindevi, This is a mailto link, eller kassör Anette Lundgren, This is a mailto link.