Uppdaterad logga.

17 FEB 2015 11:25
Nya klubbkläder är på gång.
  • Skapad: 17 FEB 2015 11:25

Kanske har ni redan upptäckt att ridlärarna bär nya arbetsjackor försedda med en uppdaterad version av vår logga. Självklart vill vi alla har fina klubbkläder som visar vilken klubb vårt hjärta slår för. För att underlätta tryck och broderier har loggan under det gångna året genomgått en varsam uppdatering. Vi tackar Marjan Dolatkhahan, som hjälpte oss med att skapa grunden, och Peter Johansson, som utvecklade och färdigställde den nya designen.

Vi arbetar med att ta fram en ny kollektion av klubbkläder med mål att presentera den under våren.

Upplands-Bro Ryttarförening har fortsatt en tydlig och stark logotyp och vi hoppas att ni gillar den och kommer att bära den med stolthet.

/Styrelsen