Tack alla ni som bidrog till den nya ridhusbotten! Nu satsar vi mot fler dressyrsadlar...

12 JUN 2014 22:05
Tack till alla er som hjälpt oss att renovera ridhusbotten genom att köpa eller sälja lotter och kläder eller helt enkelt skänka pengar till insamlingen. De pengar vi samlade i fonden för ridhusbotten täckte ungefär två tredjedelar av kostnaden. Utan dem hade vi inte kunnat genomföra renoveringen!

Nu satsar vi framåt för nya förbättringar. Den här gången för att komplettera med fler dressyrsadlar utöver de två som ridskolan redan köpt in. Vi börjar med att sälja Sportlotten vid ponnyhoppningarna den 15 juni och betessläppet den 16 juni.
  • Skapad: 12 JUN 2014 22:05

Vill du hjälpa till att sälja lotter även utanför ridskolans verksamhet? Kontakta i så fall ordförande Maria Brindevi, This is a mailto link.

UBRF Styrelse