Sportlov 2015

12 FEB 2015 14:13
Under sportlovet är du självklart välkommen att "bara vara" i stallet. Du kan även anmäla dig på någon av de här aktiviteterna.
  • Uppdaterad: 12 FEB 2015 15:01

Under sportlovet är det lektioner som vanligt. Kom därför ihåg att avbeställa din ridning om du reser bort.

Det finns möjlighet att boka ”extra” lektioner i de ordinarie grupperna där det finns plats. Med start från måndagen den 23/2 fram till och med den 30/4 har vi 30 % rabatt på sådana bokningar. Boka helst på telefontid.

Söndag 22/2. Start på Exklusiv dressyrkurs, se separat anslag.

Tisdag 24/2.”Kompisridning” ponny (häst). Anmäl och ta med dig en kompis som vill prova på att rida. Ni hjälps åt att göra iordning hästen, sedan rider ni ca 30 min lektion var. Du leder din ovana kompis.  Lägsta ålder 10 år i år och du som redan rider bör kunna trava utan ledare. Självklart får du vara mer van!  Samling 14.30. Ridning 15.00–16.00. Anmälan på telefon 08-582 466 35 eller på kontoret. OBS! Kontant betalning 100 kronor för båda! Ridlärare: Agneta Dahllöf och Elisabet Zillén

Torsdag 26/2.  Ponnykurs med markarbete och bommar. För dig som rider i grupp 1 och uppåt. Samling 10.30 för att bygga samt göra i ordning ponnyerna. Ridning 11.30–12.30. Pris: jun: 306: - Max 9 st. Ridlärare: Tina Olsson

Fredag 27/2.  Dressyrkurs ungdom/vuxna för dej som rider i Grupp 3 och uppåt. Passa på att träna sits, inverkan mm. Samling 10.00. Ridning 10.30–11.30.     Pris: jun: 306:- sen 378:- Max 9 st. Ridlärare: Marie Gennert-Lundström

Söndag 1/3.  Igenridning och ledlektioner som vanligt.

Välkommen med din anmälan from fredagen den 13:e februari.