Sommarkurser 2018

03 MAJ 2018 12:48
Du kan anmäla dig från och med den 14:e maj.
  • Skapad: 03 MAJ 2018 12:48

Onsdag 1/8

Igångsättning, du hjälper till att sköta stall, hästar och rida igång hästarna. Gratis. Från grupp 3 ungdom och grupp 2 vuxen. 7-13 (Elisabet Zillén) eller 12-18 (Kommer snart).

Torsdag 2/8

Igångsättning, du hjälper till att sköta stall, hästar och rida igång hästarna. Gratis. Från grupp 3 ungdom och grupp 2 vuxen. 7-13 (Tina Olsson) eller 12-18 (Kommer snart).

Fredag 3/8

Igångsättning, du hjälper till att sköta stall, hästar och rida igång hästarna. Gratis. Från grupp 3 ungdom och grupp 2 vuxen. 7-13 (Marie G-L) eller 12-18 (Kommer snart).

Lördag 4/8-söndag 5/8

Intensivkurs för vuxna nybörjare, 9.00–16.00,max 12 deltagare. Två ridpass per dag, hästskötsel och teori. Ta med matsäck. Pris: 1950: - inklusive medlemsavgift. Lärare: lördag Marie Gennert-Lundström, söndag Agneta Dahllöf.

Lördag 4/8

Ledlektioner, Enkla ridlektioner för barn födda 2012 eller tidigare. 13.00 och 13.30. Pris: 145: - Lärare: Britta Christott. Anmäl på telefontiden vardagar 12.30–13.30, 08 582 466 35.

Söndag 5/8

Långritt, 2h 09.00–11.00. Vi rider ut på de nya ridvägarna mot Örnäs.Från grupp 3, max 11 deltagare och för dig som kan rida ponny. Pris: Junior 450: - Senior 550: - Lärare: Tina Olsson

Privatlektioner: Em, Privatlektioneri ett lugnare tempo för Tina. Pris: 510: -

Måndag 6/8-tisdag 7/8

Ridläger barn, från grupp (1)-2. 9.00–16.00, max 10 deltagare. Två ridpass per dag, teori och hästskötsel. Ta med matsäck. Pris: 1350 - Lärare: måndag Tina Olsson, tisdag Elisabet Zillén.

Måndag 6/8

Dressyrkurs från grupp 3 häst + ponny, em/ kväll. Max 9 per grupp, 1 timme. Fika med smörgås och ridteori ingår. Pris: jun 360: - Sen: 465: - Lärare: Marie Gennert-Lundström.

Tisdag 7/8

Dressyrkurs från grupp 2 häst + ponny, em/ kväll. Max 9 per grupp, 1 timme. Fika med smörgås och ridteori ingår. Pris: jun 360: - Sen: 465: - Lärare: Tina Olsson.

Välkommen med din anmälan från och med måndagen den 14:e maj. Är du redan medlem hos oss anmäler du lättast via kundinloggningen på hemsidan www.ubrf.se. Du kan även ringa på vår telefontid; vardagar 12.30–13.30 samt tisdagar 16.30–17.30 på telefon 08 582 466 35.

Onsdag 8/8 Höstterminen startar!

E-post: Adressen Gömd