Sommarkurser 2016

17 MAR 2016 16:21
Du kan anmäla dig från och med den 18:e april.
  • Skapad: 17 MAR 2016 16:21

Onsdag 3/8
Från grupp 3 ungdom och grupp 2 vuxen. 7-13 (Elisabet Zillén) eller 12-18 (Tina Olsson).

Torsdag 4/8
Igångsättning, du hjälper till att sköta stall, hästar och rida igång hästarna. Gratis. Från grupp 3 ungdom och grupp 2 vuxen. 7-13 (Tina Olsson) eller 12-18 (Mikaela Orsin).
Fredag 5/8
Igångsättning, du hjälper till att sköta stall, hästar och  ridaigång hästarna. Gratis. Från grupp 3 ungdom och grupp 2 vuxen. 7-13 (Marie Gennert-Lundström) eller 12-18 (Mikaela Orsin).
Lördag 6/8-söndag 7/8
Ridläger vuxen, från grupp 2, 9.00–16.00. Två ridpass per dag, hästskötsel och teori. Lunch ingår. Pris: 1720: - Lärare: lördag Marie Gennert-Lundström, söndag Agneta Dahllöf

Lördag 6/8-söndag 7/8
Ridläger barn, från grupp 2, 9.00–16.00. Två ridpass per dag, hästskötsel och teori. Lunch ingår. Pris 1400: -  Lärare: lördag Elisabet Zillén, söndag Tina Olsson
Måndag 8/8-tisdag 9/8
Ridläger barn, från grupp 1. 9.00–13.00. Ridning, teori och hästskötsel. Ta med matsäck. Pris 750: -  Lärare: måndag Tina Olsson, tisdag Agneta Dahllöf
Måndag 8/8
Dressyrkurs från grupp 3 häst + ponny, kväll. Max 9 per grupp, 1 timme. Fika med smörgås och ridteori ingår. Pris: jun 350: - Sen: 450: - Lärare: Marie Gennert-Lundström
Tisdag 9/8
Hoppning/markarbete från grupp 2 häst + ponny, kväll. Max 9 per grupp, i timme.  Fika med smörgås och ridteori ingår. Pris jun: 350: - Sen: 450: - Lärare: Elisabet Zillén
Onsdag 10/8 Höstterminen startar!