Släppet av våra hästar Måndagen den 16:e juni.

06 JUN 2014 10:00
Välkommen att titta på släppet av våra hästar på sommarbetet Måndagen den 16:e juni. Hästarna släpps vid Hällkana (Roligheten) Klicka nedan för mer information och tider. Välkomna!
  • Skapad: 06 JUN 2014 10:00

Hästarna släpps vid Hällkana (Roligheten) Klicka här för karta hos Hitta.se

Om du kör bil så parkerar du vid stora parkeringen och går sista biten. Det tar en stund att gå. Om du cyklar är det viktigt att du ställer undan cykeln en bit upp i skogen så att hästarna inte kan trassla in sig i den.

Vi rider iväg 18.00 från ridskolan och släpper hästarna ca 19.00. Var i god tid eftersom vi släpper hästarna när vi är framme, oavsett vad klockan är.

Snälla respektera våra regler som grundar sig på säkerhet för er som åskådare, oss som släpper samt hästarna.

Ta INTE med dig hunden till hagen! Tyvärr är den en säkerhetsrisk och vi måste måna om våra hästar och ryttare.

Det finns möjlighet att handla fika nere vid hagen.

Hjärtligt välkomna!