Skötarmöte på torsdag

03 FEB 2014 20:16
Vi provar att köra årets första skötarmöte på en torsdag!! Alla är välkomna, gamla som nya skötare. Läs och skriv på lista på anslagstavlan så att skötarlistan stämmer. Där kan du som ny skötare skriva önskemål även om du kommer på mötet. Torsdag 6 februari Klockan 17.30-ca18.30 Samling i teorirummet
  • Skapad: 03 FEB 2014 20:16

Vi tar upp aktuella saker om hästarna, gör något roligt och eventuellt något i stallet.

Under sportlovet kommer vi att ha ”Skötarakuten” måndag till fredag mellan klockan 15.00 och 16.00. VI kan hjälpa er med skötsel, tips och råd och NI kan hjälpa oss tex med att borsta ponnyerna som ska gå lektion, frisera, ta hand om sår, hovar etc.

Välkomna! Om ni har frågor får ni gärna maila This is a mailto link.

Elisabet