Ridlärarvikariat

27 JUN 2014 16:54
Upplands-Bro Ryttarförening, som är en föreningsdriven ridskola, söker en Ridlärare för höstterminen 2014. Tjänsten är på ca 12 h i veckan.
  • Skapad: 27 JUN 2014 16:54

Du bör vara Ridlärare lägst Level II (gärna hoppintresserad) eller motsvarande. Personliga egenskaper är viktiga; du ska vara positiv, ansvarstagande, både kunna jobba i vår kompetenta/erfarna grupp samt självständigt. Men framförallt ska du ha en god pedagogisk förmåga och tycka om att undervisa på olika nivåer.

Timmarna ligger på fredagkväll och lördag dag. Om du bara kan en av dagarna så kan du ändå skicka in en ansökan. Ridhuset är isolerat och vi har bra, jämna hästar/ponnyer. Vi månar om både kunder och hästar.

Vikariatet är från 11/8 -31/12 2014. Lön enligt Kommunals avtal. Sista ansökningsdag är 27/7. Har du frågor ringer du till TF Ridskolechef Agneta Dahllöf 072 577 22 29 eller mailar This is a mailto link.

Skicka din ansökan med CV inklusive referenser till This is a mailto link