Ridhuset helt stängt t.o.m. 29/6

17 JUN 2014 09:35
From i morgon onsdag 18 juni tom söndagen den 29/6 är ridhuset helt stängt. Men ridbanan finns. Om den blir torr när vi har semester så är det helt ok om ni privatryttare kör vattenspridarna. Kom ihåg att stänga av dem bara.
  • Uppdaterad: 23 JUN 2014 09:43

Vi ska tvätta och måla sargen den här tiden.  Om någon smiter in och dammar så är arbetet förgäves. Någon gång per vecka ska vi även föresöka att harva ridhuset eftersom botten behöver skötas även om det knappt används. Nu vet jag inte tiderna eftersom det sköts på helt ideell basis. Så ha lite tålamod med att ridhuset kan vara upptaget någon timme per vecka J

Trevlig sommar,

Agneta Dahllöf

Ps. Sprid till dina stallkompisar.