Privatlektioner för Camilla Hinas-Gradin

29 JAN 2015 11:59
Nu kan du rida privatlektion för Camilla Hinas-Gradin söndagen den 8:e februari.
  • Skapad: 29 JAN 2015 11:59

Du kan rida ensam 30 minuter eller två tillsammans 45 minuter. 470 :- per person. Du skrittar fram före och efter lektionen. Du kan rida dressyr eller markarbete med lite enkel hoppning.Tid 13.30-16.30. Första ekipaget börjar skritta fram 13.15.  Du anmäler dig till Camilla via sms på tel 073 998 92 92, får besked om tid den 6:e februari med tid mm från Camilla. Sedan så får du en faktura som vanligt från oss. Du måste klara av att göra i ordning din häst utan hjälp. Lämna minst tre hästönskemål eftersom vi försöker få en jämn spridning av hästarnas arbete under dagarna.

Välkommen med din anmälan!