Krokusar

Påsken 2016

20 FEB 2016 11:59
Påsken 2016

Du kan börja anmäla dig från och med måndag 29:e februari.
  • Skapad: 20 FEB 2016 11:59

Fredag 25:e mars.

Påskdressyr. Från märke II tom Lätt A. Du väljer själv om du vill rida Clear Round eller tävlingsklass. Se separat proposition samt anmälan på ridskolan. Domare: Marie Gennert-Lundström.

Lördag 26:e mars

Här kan du boka privatlektioner för Camilla Hinas-Gradin. Från 9.00–14.00. Du kan rida ensam 30 min eller två 45 min. Du skrittar före och efter. Dressyr eller markarbete med enkel hoppning.         Pris per person 495: - Du anmäler dig via sms till Camilla 073 998 92 92.

Söndag 27:e mars

Ansvarig: Elisabeth von Rudiger

13.00-14.00 Igenridning för grupp 4-5, vuxna och ungdomar

14.00-15.00 Igenridning för grupp 1-3, vuxna och ungdomar

15.30-16.15 Igenridning från grupp 2, Ponny

Måndag 28:e mars

Dressyrkurs på fm med Carin. Två grupper med max sex deltagare per grupp, från grupp 3.             Pris: junior 325:- senior: 425:-

Påskhoppet. 1:a start kl 14.00. Från 0,40 m till 0,80 m. Se separat proposition samt anmälan på ridskolan. Ansvarig och domare: Elisabet Zillén.

Under vecka 13 kan du boka extraridning i mån av plats med 30% rabatt.

Vecka 13, tisdag 29:e mars -söndag 3:e april har vi ordinarier ridlektioner som vanligt.