Nationaldagstävlingarna på Strömsholm 2013

27 MAJ 2013 11:01
Den 8:e juni finns det möjlighet att följa med till tävlingarna på Strömsholm, för att se bland annat ponnyallsvenskan, nationell dressyr och nationell hoppning. Dessutom brukar det bjudas på uppvisningar med bland annat ryttarspel och kaninhoppning, och självklart finns det tillgång till härlig hästshopping! Vi samlas vid stallet klockan 7.15 och åker med buss till Strömsholm. Där stannar vi till klockan 17.00 då vi återvänder till stallet, och vi beräknas vara hemma 18.30. Bussresa och biljettpris kostar 255:- för alla som är under 18 år, och 355:- för de som är 18 år eller äldre. Anmälan görs på ungdomssektionens anslagstavla utanför kontoret. -- Hoppas att vi ses där! /Ungdomssektionen
  • Skapad: 27 MAJ 2013 11:01