Kurs för vuxna nybörjare!

24 MAR 2015 12:20
Vi startar en kurs för dig som är nybörjare eller som har ridit lite för väldigt länge sedan. Passar för vuxna samt ungdomar.
  • Uppdaterad: 24 MAR 2015 12:44

Start måndagen den 13:e april kl 21.00-22.00 med 10 tillfällen. Med möjlighet att fortsätta rida vidare under höstterminen.

Man varavar teori och praktik. Du får lära dig göra i ordning hästen inför ridning samt lära dig enkla grunder i ridning. Ni kommer i början att jobba två och två tillsammans med en häst.

Kontakta oss så berättar vi mer This is a mailto link eller på telefontiden vardagar 12.30-13.30 08 582 466 35.

Klädsel: Du kan ha grov sko eller stövel med liten klack. Mjuka, lite elastiska byxor samt hanskar med bra grepp. Hjälm och väst kan du låna.