Klubbkläder

Klubbkläder!

23 MAJ 2015 09:59
Nu kan du köpa våra fina klubbkläder direkt via vår webbshop!
  • Skapad: 23 MAJ 2015 09:59

Klubbkläder
Nu finns klubbkläder med UBRF:s logga att beställa. I kollektionen ingår bland annat en tjock och en tunn jacka, långärmade tröjor och pike-tröjor. För juniorer finns en tunnare vindjacka och en långärmad cardigan, så småningom också en t-shirt.  Alla plagg har UBRF:s marinblå färg och loggan är i silvervitt. Några av modellerna kan fås i annan färg, loggans färg anpassas då till plaggets färg.

Provexemplar av alla plagg i marinblått finns tillgängliga på ridskolan och kommer att visas på tider som listas nedan. När det gäller loggan som finns på bröstet på en del plagg har vi bestämt att den ska minskas. Provexemplaren har dock den något stora varianten. För den som vill är det möjligt att mot extra kostnad beställa brodyr av sitt namn på bröstet på plagget.

Tider för visning av klubbkläder på ridskolan
Lördag 23 maj                              09.00 – 13.00
personalen på kontoret i mån av tid
Måndag 25 maj
18.30 – 19.30
Tisdag 26 maj
18.00 – 20.00
Onsdag 27 maj
18.30 – 19.30
Torsdag 28 maj
18.30 – 20.00
Lördag 30 maj                              09.00 – 13.00
personalen på kontoret i mån av tid
Därefter planeras ytterligare visningstider om intresse finns.

Vi är medvetna om att det är kort framförhållning men vi behöver vara snabba om vi ska hinna få hem en omgång av kläderna innan terminen är slut. Direkt efter sommarlovet kommer vi att ta upp beställningar till nästa omgång.

Beställning, betalning och leverans
För att enkelt kunna hålla reda på alla beställningar har vi skapat en webshop på Internet där du beställer kläderna. Bilderna i shopen är på våra modeller men saknar brodyr.
När du kommer till utcheckningen i webshopen får du information om att göra en banköverföring till UBRF:s bankgirokonto. Ange ditt ordernummer på betalningen så att vi kan matcha den mot din beställning. Du kommer att få mail med bekräftelse på beställningen från systemet men inte på betalningen då vi inte kopplat ihop detta.

Först när vi fått din betalning läggs beställning mot leverantören.
Vi kommer löpande lägga beställning mot leverantören och leveranstiden beräknas till ca två veckor.
Kläderna levereras till ridskolan och du kommer att få besked när du kan hämta din beställning. Om leverans sker efter att ridskolan stängt kommer kläderna att kunna hämtas hos någon styrelsemedlem som bor i Upplands-Bro eller Järfälla.

Välkommen att beställa dina klubbkläder i webshopen: https://ubrf.pswebshop.com
Betalning ska finnas på UBRF:s bankgirokonto senast den 12 juni

Har du frågor är du välkommen att kontakta Tina Bergström via:
Mail: This is a mailto link

Eller i stallet så klart!