Foto: Elisabet Zillén

Kan du hjälpa oss med att harva i ridhuset v 42 (ev. längre)

11 OKT 2012 15:19
Vi är i mellan två traktorer och försöker pussla med bilar, inhyrd traktortjänst och våra körhästar. Allt för att våra hästar ska må bra och ni ska ha ett trevligt underlag att rida på. - Om du har en stark bil, lämpligtvis diesel och/eller 4-hjulsdrift samt lite koll när du kör, så kanske du kan hjälpa oss ideellt en dag? Har du en traktor eller liknande så är det ännu bättre! Eller kanske du kan hjälpa oss att sele på hästarna (Toppen & Lowisa i par). - Harvningen måste ske när det inte är verksamhet i ridhuset. Om du har möjlighet att hjälpa till så kontakta Agneta snarast. 070 664 94 57
  • Uppdaterad: 08 JUN 2016 06:10